Cursus - Baas over je papierwinkel

Vergeet je wel eens een rekening op tijd te betalen? De post te openen? Is het garantiebewijs van de wasmachine kwijt of heb je geen idee waar jouw schooldiploma is opgeborgen? Hoe zou je het vinden als je zonder enige moeite al je belangrijke papieren kunt vinden? Daar heb je een overzichtelijke administratie voor nodig. Klinkt misschien saai, maar in deze workshop leer je op een ontspannen manier hoe je (weer) baas wordt over je papieren en digitale administratie. Het maakt niet uit of je voor de eerste keer een administratie gaat opzetten, of dat je juist een chaotische administratie wilt aanpakken. Met wat enthousiasme en inspanning gaat het lukken!
Je leert in deze workshop:
- het ordenen van je belangrijke papieren
- hoe je overzichtelijk de papieren opbergt (in mappen en/of digitaal)
- het afhandelen van post en e-mails
- hoe je jouw administratie op orde houdt
Tijdens deze workshop:
- krijg je praktische tips
- ontvang je een lijst met artikelen die je nodig hebt
- ontvang je een stappenplan zodat je thuis gelijk aan de slag kunt
- ontvang je een overzicht met bewaartermijnen
De cursus bestaat uit een cursusavond van 2,5 uur en een online terugkomavond (twee weken later) van 1 uur. (dit in tegenstelling tot wat staat aangegeven in het samenvattingsblok onderaan de pagina)
